Tema: Re: Bokstas (Kaunas)
Autorius: AlfIndraja
Data: 2009-05-11 14:19:27
geras klausimas, kur dar Kaune galima nueit?
Man del maisto kokybes ir pateikimo, pernai visai patiko "satiju dvare", tik
tuo metu nemaloniai nustebino, kad jie meniu kainas internete pasirase
vienas, o originaliame meniu, paciame restorane - lipdukai uzklijuoti ant
senu kainu, su naujomis... o kainos didesnes tai po 5 - 10 litu uz
patiekala....