Tema: Re: Indu trukumas Lietuvos maisto istaigose
Autorius: 中国百强
Data: 2018-01-29 11:55:15
kur skaneusi fiš-n-čipsai? išduok ;)

"Linas Petkevičius"  wrote in message
news:p4mf28$i64$1@trimpas.omnitel.net...

IMHO reikia skirti, kai tai daroma grynai del issidirbinejimo ir kai del
maisto gamybos technologijos ar iprasto pateikimo ne baltose lekstese budo.
Kaip pavyzdziui:

Mantai ant ploksteles - akivaizdi huinia ir vijebonai.
Fish & Chips nematau problemos jeigu man parduoda ir suvyniotus laikrastyje
(ar jo imitacijoje). Kur skaniausi man ir vaikam - jie speju net leksciu
neturi.
Klaipedoje restoranas "Baltos lėkštės" (kai keistai neskambėtu šioje
temoje). Jie dorada (o gal ir kitą žuvį) kepa ant tokios medinės pliauskos
krosnyje padėję. Man - labai skanu. Perdėt į lėkštę nesigautu - žuvis
subyrės, o nuo tos vienkartinės lentelės susivalgo visai patogiai.

Tad kaip ir valgant - visur saikas.

"Resolut TB"  wrote in message news:p4l9l2$p0p$1@trimpas.omnitel.net...

On 2018.01.28 20:40, eSSas wrote:

> Tie čiūdikai su maisteliu ant skalūno plokštelių, nuluptų nuo Kančo stogų
> ir sienų tai linksmina konkrečiai ;-)

Tuoj ant šiferio patieks. Teko bandyt mantus ant plokštelės . Atgnybus
šoną koldūno turinys pasileido ant stalo . Padavėjas sutvarkė su kreiva
šypsena - "Šeimininkas užsigeidė "