Tema: Re: arbata
Autorius: Exx
Data: 2017-10-06 10:22:58
On 2017.10.05 23:41, Resolut TB wrote:
> Ieškojau aš prieš kelis mėnesius irgi .
> Buvo 30 proc nuolaidos,  tai Skonis ir  Kvapas driokstelėjau brangiausių
> ... Na ir be reikalo- ne šienas, bet ir ne ambrozija .
> Lieku prie savo seno tiekėjo https://yunnansourcing.com/
> Nepigu, bet gauni tikrai gerą produktą .

is turku parsivežiau juodos arbatos, ju lavkese prie viesbucio pirkau.
500gr >8Eur.

Sakiau bus garantuotas šienas, bet sumarum labai net normali arbata man
pasirode. Dabar šiek tiek gailiuosi, kad nepaėmiau dar vieno poko, nes
žiūriu išeiga kaip turi būti. Be jokių dažiklių, be jokių skonio
stipriklių, tai ir kiekiai atitinkamai į arbatinį. Yra turkų parduotuvės
kelios Vilniuje, reikėtų ten paveizėt, bet pavadinimo dabar nepasakysiu,
kazkas turkiskai uzrasyta.