Tema: Re: Kur dingo unguriai?
Autorius: route 666
Data: 2017-09-25 00:27:50
Kodėl nematyt ar dingo? Yra. Pvz. "Metelių žuvys" patys rūkina ir
pardavinėja (tik deja ne visuomet lietuviškus). Kaina ar ne 35-39EUR už kg.
Matęs ir pas kitus prekybininkus turgeliuose panašiom kainom. Pamary jau
kita daina.

https://www.facebook.com/meteliuzuvys/

Yra besiteiraujančių kur kada mus "Metelių žuvys" galima rasti, todėl čia
rasite mūsų grafikus:
Antradienis - Kaunas, prie prekybos centro ,,Savas"; Druskininkai,
Čiurlionio g., Veisiejų turgavietė.
Trečiadienis - Kaunas, prie Hyper Maximos; Kaunas, PC ,,Mega"; Vilkaviškio
turgavietė; Alytus, Jazminų turgavietė (automobilių stovėjimo aikštelė).
Ketvirtadienis - Kaunas, prie prekybos centro ,,Savas"; Kaunas, Dainava
V.Krėvės pr. 97, prieš „Saulėtekio“ prekybos centrą kitoje pusėje gatvės
esančioje aikštelėje; Druskininkai, Čiurlionio g., Veisiejų turgavietė;
Lazdijai Kauno g.
Penktadienis - Kaunas, Raudondvario pl. Maxima; Marijampolė Ūkininkų
turgelis, Norfa; Alytus Jazminų turgavietė (automobilių stovėjimo aikštelė)
Šeštadienis - Kaunas, prie Pilies; Kaunas, Kalniečiai P.Lukšio g. 60, prieš
parduotuvę „IKI“, netoli Čečėnijos aikštės; Druskininkai, Čiurlionio g,
Alytus Jazminų turgus, automobilių stovėjimo aikštelė.
Sekmadienis - Kalvarijos turgavietė.