Tema: Re: Kur pavalgyt aplink Katedros aikste?
Autorius: Gipsas
Data: 2016-07-29 15:58:55
pabuvau Zoe Bar..tai biski nuvyle maistas..Emiau Thai food, tai net man
namuose gaunasi autentiskiau..o ten is pokelio paimti garbanoti makaronai,
pripjaustyta biski vistienos ir imesta darzoviu..Jokio astrumo (nors buvo
parasyta spicy noodles), jokio budingo azijietisko skonio..:(
Raudonu plytu alaus nebuvo, pasiule Calrsbergo..alus paduses, negyvas..:(
Nors zmona liko patenkinta uzsakytom keptomis sraigemis..Desertas citrinine
panakota irgi visai faina buvo...
O siaip vieta faina, maitosi katedra, tai biski tai kompnesavo...:)

"Gipsas" <gipsas17@yahoo.com> wrote in message
> didelis dekui
>
> "NiTrOgEn" <NiTrOgEn@whatewa.com> wrote in message

> ---
> Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės
> programinės įrangos.

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.