Tema: Re: Gira
Autorius: Audrys
Data: 2016-05-26 14:59:38
bibliotekininku padejeju nuomone apie dantu kanalus tai aiski .....

o vartotojai nuomones pasakyt neturi teises? yra kazkokia objektyvus
kriterijai kuri gira yra skaniausia? netgi kokybes kriteriju objektyviu
nelabai rasi (na isskyrus neperrugus, is nesupelyjusios duonos ir pan
kuriuos tenkinti tikrai nesunku).

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Pagalvojau, kad apie medalius ant etikeciu. O tokias degustacijos - tai kaip
ir bibliotekininku padejeju seminaro nuomone apie dantu knalu gydyma.

"Zhiniukas"  wrote in message news:ni6hm6$iji$1@trimpas.omnitel.net...

Nu aš pats šalia stovėjau, kai giras į asočius pilstė degustacijai ir po to
balus skaičiavo. Tai manau, kad medaliai už skonį.