Tema: Re: Zuvis / Steikai
Autorius: Night
Data: 2016-05-18 13:21:58
Įėjus nuo Taikos pr. pusės, vidurinėj saloj dešinė pusėj ant kampo, ant
tolimesnio kampo, kur maždaug per vidurį visos salės. Brandinimas - kiek man
žinoma - yra ilgas ir sudėtingas procesas, ne turgaus prekeiviams mėsą
brandinti. Taigi ne, pas ją tik šviežia. O po kiek - nepasakysiu. Kadangi
tia vienintelė vieta, kur perku jautieną, tai liaudiškai tariant, kiek
pasako, tiek ir moku.