Tema: Re: Re:Druskinink? kolonada. Pora klausim?
Autorius: Lapinas
Data: 2016-03-29 08:29:46
Alus:
užmačiau Warsteiner, tai net neieškojau kito pasirinkimo. Lygtai Grimbergeno
dar yra, bet jo kažkodėl labai nemėgstu.
Steikas:
ėmiau "žalią". Mėsa OK, kepimas... iš abiejų pusių skirtingas ir gabalas
visas supjaustytas, matyt tikrino iškepimą daug kartų,
trūko bulvių. Pamenu "Sicilijoj" prie befstrogeno buvo mažai bulvių, tai ten
labai tiko, kad bulvių nedaug, bet su steiku norėčiau daugiau.

Pati ėmė kažkokią vištieną, tai nusiskundimų neturėjo.

Muzikinė programa buvo trumpoka, kainavo 10€ galvai.

Aptarnavimui priekaištų neturiu.

Šiaip jau įspūdžio nepadarė.