Tema: Re: Duona lauktuvėms iš parduotuvės - kokia?
Autorius: ALORA
Data: 2013-07-15 12:03:41
Lenkija, net ir 'vokiška' ar dar kokia tik nori, yra labai panaši į mūsus
maisto atžvilgiu, kaip ir šiaurės vokietija. O kuo toliau į pietus, tuo
duona prėskesnė ir paprastesnė, kol virsta į vandens ir miltų blyną

"Povilas"  wrote in message news:krrj6v$4ji$1@trimpas.omnitel.net...

Ka tik gryzau is vieno baliaus "vokiskoje" Lenkijos dalyje.Lietuviskos
kilmes zmones lauke juodos duonos iskestomis rankomis ir tai kaziek
suprantama,todel nuveziau labai daug Prezidentines.Bet,kad ja labai
teigiamai ivertino ir patys kasubai,tai mane kazkiek nustebino,nes jie
tikrai valgo sviesia duona (mano supratimu beskone).
Tiesa,girdejau,kad Elblionge per "kaziuka" uz ketvirti lietuviskos juodos
duonos prasoma 20 zl :)

P.S.Kas be ko,ta "prezidentine" duona,pasak paties gamyklos
savininko,raugiama tik naturaliu raugu ir rugimo procesas vyksta bene 11 ar
net 14 dienu!