Tema: Re: Duona lauktuvėms iš parduotuvės - kokia?
Autorius: Arj
Data: 2013-07-12 10:50:20
Is prekybcentriu assortimento - pirmoj eilej siulyciau radviliskio prezidentines kepala - ir labai
gerai stovi, ir skonis geras. Dar joniskio kaimiska (su kaimiska duona ten mazai bendro, "tamsinta",
bet skonis irgi geras, stovi irgi neblogai), Dar kazkuriu kepyklu (berods birzu) ajero/pirslio. Is
"autentiskos namines" - tai pasiziureti daujenu duonos asortimenta(buna prizmoj). Dar paskutiniu
metu man patikti pradejo plikytos - birzu pirkliu (sviesi) ir vici bemiele tamsi poniska, bet
nezinau kaip jos laikosi ilgesni laika.
Is turgaus - na cia "na vkus I svet". Del vytenienes duonos - ji labai teisingai "reklamuota" - na
stai ir rezultatas, saip duona kaip duona, man ji ypatinga nepasirode.

"pragäras"  parašė naujienų news:kro1ah$l0f$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

ne pats sugalvojau, toks užsakymas - reikia į kraštus, kur nėra lietuvių pardų nupirkti juodos
duonos. Variantas iš Rimi "turgaus" ok ar yra geresnių pasirinkimų?

Būčiau vakar į Tymą užėjęs, bet kad išvažiuojam antradienį. Prie to paties - negi ten tokia ta
stebuklinga Vytėnienės duona, kad šniūrai kaip sovietmečiu prie bananų? ir kaip jaustis greta
esantiems duonos pardavėjams :)