Tema: Re: Ymontuojamas shaldiklis su leduku gamybos funkcija?
Autorius: Raimis
Data: 2013-05-15 00:32:19
Nelabai isivaizduoju kaip tai turetu atrodyt :) nu nebent baldziai durelese
dziura pjauna :)

"e-Kerepla"  parašė naujienų news:kmrnpp$1te$1@trimpas.omnitel.net...

Ne, ne isterikas. Tiesiog Tamstelė yra paskutinis žmogus, iš kurio buvo
galima tikėtis sulaukti teisingo, protingo, konstruktyvaus, ar į temą
atsakymo.
Tamstos pateiktoje nuorodoje yra lygiai 29 'laisvai pastatomi' šaldytuvai ir
lygiai 0 'įmontuojamų'.
Labai atsiprašau, bet neužblokuosiu.