Tema: Re: Q: Ymontuojamas shaldiklis su leduku gamybos funkcija?
Autorius: e-Kerepla
Data: 2013-05-13 20:26:22
Blet' ;/
Pamiršau paminėti, jog Aloros pasvaičiojimai taip pat nesvarstytini.
Aš dar kaip nors galėjau labiau pabrėžti žodį _ĮMONTUOJAMAS_, kad visi suprastų?

Daewoo, beje, anei kaip transporto priemonė, anei kaip buitinė technika, kaip čia švelniau pasakius, totaleij neimponuoja...
Vien už tokio žodžio tarimą balsu civilizuoti žmonės gali ir kepurėm užmėtyti.  ;]