Tema: Re: Masandros vynu is kur gauti?
Autorius: pedos
Data: 2012-11-06 11:07:24
rugsėjo mėn Simferopoly pirkau porą butelių - trisdešimt keli litai už
vieną, ir tai tikrai ne viršutinė lentyna buvo. pigiausi gal po 18. taip kad
pigiai pas mus niekaip negali gautis

"Povilas"  wrote in message news:k78jtv$jab$1@trimpas.omnitel.net...

Teisingai pastebeta - neblogi tie ju "rasaliukai", bet kaina juodai
neadekvati! Anuomet ,kai jis buvo parduodamas Maksimose,jo akcijine kaina
budavo apie 30 lt uz buteli, o ne akcijine ari 50.Kas be ko,jis ir Rusijoje
nera pigus.Buvau pas vairuotoja uzprarses apiti man 2 skirtigus vynus,tai
bendrai jie kainavo 1100 rub!