Tema: Re: ryziai / makaronai
Autorius: route 666
Data: 2012-10-31 10:34:21
Kad kažkam asmeniškai parboiled nepatinka, tai nereiškia, kad jie yra
briedas.
Man jie kaip tik labiausiai patinka ir naudojant garnyrui teikiu pirmenybę,
nors nei aš apie juos skaitęs, nei labai kreipiu dėmesį bei nagrinėju kurie
maistingesni, sveikesni ar kažkokį fengšui labiau atitinka. Jei nenusišneku,
berods basmati skaitos labiausiai natūralūs ir tradicinėj Azijos virtuvėj
paplitę, tačiau jie man ir mano poreikiam mažiau patinka, bet viešai
neaiškinu, kad tai kažkokia nesąmonė. Reik atsargiau žarstytis tokiais tik
nuosavu skoniu paremtais vertinimais ir tiesom.