Tema: Re: habanero
Autorius: Justas
Data: 2012-10-25 20:19:59
tai ne dvimetis o daugiametis augalas.
pas mane thai (birds eye) chiliukas pergyveno penkta vasara. ten poto
pagenet reikia juos, o kamienas sumedeja. ir idomiausia tai, kad karts
nuo karto pazydi ir vaisiu pastoviai yra.
jauciu jei tureciau siltnami prie namu tai uzsiauginciau gera kruma,
kaip kad azijoj. ten arti 2 metru tokie auga ir pipiriuku skink kiek nori.