Tema: Re: Q: Masinele makaronams gaminti
Autorius: ALORA
Data: 2012-10-21 13:10:22
va šitas geras http://lietuvos-vireja.blogspot.de/2010/11/naminiai-makaronai.html
Iš esmės, daugiausia darbo yra su tešla, o ne su makarikais. Jei tešla bloga, lips ir prie mašinėlės ir rezultatas bus
nekoks. Aš turiu tą daigtą, žinoma, ne už 200 LTL, o už 35 :) Veikt veikia, bet išsitraukiu tik nebent lazanjos lakštams
daryt, bo formos dydis nestandartinis ir pirktinės lazanjos lakštai per maži (aš darau vienkartinėse formelėse)