Tema: Re: ka padariau netaip?
Autorius: Povilas
Data: 2012-10-17 19:25:44
Man marinuotus agurkus iskilnojo trecia dieina i kuriuos pridejau sviezio
cesnako.Tuo tarpu,i raugintus agurkus,i kuriuos pridejau sviezio cesnako,
nieko blogo neatsitiko ir jie toliau sau puikiai laukia valgymo sezono .
Manau, kad aliejus nesustabde vandeningo skycio rugimo kuri pagreitino
cesnakas,o gal pats cesnakas pradejo rugti is saves,budamas aliejuje.Kas be
ko,prisiminiau,kad man panasiai yra atsitike, gaminant djavolskaja smes is
baklazanu,cili ir cesnaku - nei is sio,nei is to surugo didzioji dalis
stiklainiu.O kodel nesurugo likusieji,nesuprantu.