Tema: Re: moliugu pyragas
Autorius: ZV
Data: 2012-10-16 13:05:27
Kadangi dazniausiai pas mane viskas "na glaz", tai:
apie 500g moliugo sutarkuoju (smulkesne nei burokine tarka, bet ne bulvine),
pridedu 2-3 kiausinius, isplaktus su ziupsneliu druskos ir 1 stikline
cukraus, sliuksteliu pusiuke stiklines aliejaus. Gerai viska permaisau. Tada
pilu miltus (gal kokios 2 stiklines) tiek, kad butu tirsta mase. Miltuose
pirmiau imaisau kepimo milteliu, bet negausiai.
Pridedu razinu.
Ir kepu kolei graziai paruduoja, ibedus sakute tesla nebelimpa.
Cia receptas nuo senu studiju laiku UAZU ir MPM :)
Praeita savaite darbe greit sutarse ir praso dar, saldumo man galetu but ir
maziau, bet... :)
Jei bus reikalas, galeciau patikslinti recepto kiekius. Bet tai cia
receptas, kaip ir biskvitines teslos - visi zino, visi kepa, savo nuoziura
ko nors prideda...