Tema: Re: Fiskars Edge
Autorius: Povilas
Data: 2012-09-24 23:56:21
Patikek manimi,turiu as tu samizdat ne viena ir tikra jie nera blogi.Tiesiog
labai labai ir senai senai norejau tokios formos peilio,bet tai krize
pasipainiojo ir teko pakeist savo norus,tai sveikas protas nugaledavo,kad
neisigyti vardinio peilio is japonu peiliu gamintoju namu.O takart aptemo
protas ir zvilgsnis uzkliuvo,nes pasirode ,kad PIGU,tai ir nupirkau - cia
kaip tai sarkai -sublizgejo kazkas ir stveriau,net neziuredamas i tai kas i
ten tokio blizga ir kiek tai atitinka kokybes ir kainos santyki :(

P.S.Tamsta, gal senokai nebuvai dirbtuvese, tai nematei koks kontingentas
beliko prie stakliu!Anksciau bet kuris tekintojas istekindavo kone bet kokia
reikiama detale,o dabar nebeimanoma rasti galincio istekinti elementaria
ivore amortiko "ausiai"!