Tema: Re: Aš neragavęs, bet, jaučiu, bus tokių kuriems teko ;-)
Autorius: route 666
Data: 2012-09-07 23:05:51
Mjo, šitos buvo prabangios lyginant su įprastais "Turisto pusryčiais" ar
kitom tušonkėm. Kapotas kumpis vistik:) Tik va jei neatvėsinta, tai tie
ištirpę jos drebučiai man asmeniškai kažkaip nelabai, kad ir l.nedaug ten jų
būdav... Pamenu kaip Jaunimparky besėdėdami gimtadienio proga užsimanėm ir
užkandos. Solinezantė išsitraukė iš rankinuko tokią keturkampą. Atidarytuvo
ar bent peilio nerasta, kaip ir šiuolaikinių 'auselių' ant dangtelio
atidarymui, tad teko į plytelę brūžint: )

O dėl netinkamumo nebūčiau toks užtikrintas. Jei metalas neaprūdijęs ar
skardinė neišsipūtus, tai greičiau bus tinkama vartojimui.
Pats dar turiu rusy sausai laikomas kelias kiaulienos skardines pirktas '91
ir laiks nuo laiko priminęs atsidarau. Viskas normaliai: )  Tiesa, jos
olandiškos.