Tema: Re: Sulciaspaudes
Autorius: CinCas
Data: 2009-04-20 20:41:23
na ir jos kai kurie parametrai atrodo geresni. be to metalines detales
greichaiusiai geriau valyti ir nepatamseja kaip pplastmasines.....
na bet manau visa laika isheis kazhkokiu geresniu modeliu sulchiaspaudzhiu
tokio tipo, bet ash kai nusipirkau shita uzhmirshau apie kitas ir nelabai
jau ir domiuoi iki kol suges shita (bet manau tai atsitiks tikrai ne greitai
:) )