Tema: Re: Sulciaspaudes
Autorius: test
Data: 2009-04-08 19:34:54
Nuo naujų metų turiu Philips HR kažkurį modelį - dabar tingiu eit žiūrėt :) Kainavo 500lt, spaudžia ir citrusinius, ir kietas daržoves (tuo pačiu principu). Apelsinus išspaudžia imho normaliai, išspaudos nebūna labai sausos. Morkas, obuolius spaudžia idealiai. Susideda normaliai, detalių nedaug.
Beje gal kas žinot, ką galima veikt su morkų išspaudom? Girdėjau apie džiovinimą į arbatą arba blynus. Pyragui lyg ir per sausa...

Kai pati ieškojau, daug kas rekomendavo Stollar, bet pasak rekomendavusių "normalūs" modeliai kainavo apie 1000 Lt, tai man pasirodė per brangu kaip tokiam daiktui.