Tema: Re: atsargiai su versiena
Autorius: Povilas
Data: 2009-03-26 17:13:42
"Ruta" <rutapeter@online.de> wrote in message
news:gqg4v8$4hk$1@trimpas.omnitel.net...

> Man irgi neteko. Ir, tiesa sakant, neateina i galva joks paaiskinimas, kas
> ten tokio alergizuojancio gali buti, o jau ypac koks skirtumas tuo
> klausimu nuo jautienos.

Buvau sita diskusija uzvedes kazkuriame tai is forumu pries metus.Daug kas
irgi netikejo.Netgi kazkas siunte mediku rekomendacijas kaip maitint mazus
vaikus,o ten buvo parasyta,kad reik duot versiena.As niekad nesu dirbes
samdomo darbo,todel ir pinigu kazkaip visada budavo.Todel stengdavausi ,bent
jau seimai,sukurt maksimaliai geriausias salygas.Tais 91-92 metais,kai
tikrai buvo vargas,bet uosviene zmonai pasake : vaikams reik versienos.Ir
pirkdavau versiena cielais versiukais,juos dalindavomes su kaimynais,o
finale  teko ieskot padchodu pas tu laiku pediatrijos grandus,kurie irgi
nieko doro nepasake,kol suzinojome kita tiesa.
O ta kita tiesa,apie kuria nezino arba nenori zinot net ir musu seimos
daktarai : versiena ir kita jauna mesa ,tai yra nesusiformaves iki galo
baltymas,kuris visrkinamas, virsta i kazka neteisingo,kas finale gali
sukelti ziaurias alergines reakcijas - is pradziu berimai,o finale parejo
alergine astma  :(
Bet apie tai Vilniaus alergologijos centre suzinojome ,kai jau buvo
"saukstai po pietu"! Todel,dabar visada visiems pasakau,apie anuo metu
paties suzinota tiesa!