Tema: Re: gavosi AXUJENAI
Autorius: ALORA
Data: 2012-05-16 16:03:28
jo, pas mumei tas pats su tais kontrolsais - jis juose nusimano geriau, nei aš ir visas brangiausiojo biuras kartu
paėmus :)
Nežinau, ar tai tinka visiems, bet vienintelis būdas yra sudaryti dienotvarkę taip, kad tam tiesiog neliktų laiko. Arba
liktų labai mažai laiko - tai dar geriau, nes tada visi iki begalybės ištempiami darbai atliekami daug greičiau. Bet
mano vaikis nuo mažens buvo labai judrus ir jam reikėjo daug veiklos ir aš tai skatinau - visokie sportai, hobiai ir
pan. Aš niekad jam nedaviau žaisti kažkokių komp. žaidimų, mano iniciatyva, ta prasme. Ir visada kaliau į galvą, kad tai
blogis (nesvarbu, kad netiki, bet žino). Mano atveju tai buvo nesunku, nes pati niekad žaidimų nežaidžiau ir nežaidžiu,
kompu tik dirbau, o pliurpimas njusuose iš šalies irgi panašus į darbą :) Kompo į savo kambarį pasiimti irgi neleidžiu,
išskyrus labai išskirtinius atvejus, šiaip jo kompas stovi mano biure ir aš galiu visada be perspėjimo įsikišti į
procesą :) Aišku, dar yra visoki aifonai ir kitas blogis.
Antra vertus, remiantis kiekvieno semestro mokykloj rezultatais galima įvesti naujas arba grąžinti senas su konpu ir
kitokia technika susijusias sankcijas. Beat dar vienas svarbus aspektas - mano vaikis labai puikiai susitvarko su
kritika ir sankcijomis, jam dėl to pasaulis negriūva, depresijos neapninka, jis paprasčiausiai pagalvoja, kad mama sena
ir nieko nesupranta, ir užsiima kuo kitu. Paprastai, fizine veikla arba hobiais (modeliukus daro). Tai kainuoja. dažnai,
tai reikia organizuoti tėvams: nuvežti - parvežti, kontroliuoti asmeniškai ir pan. Tam reikia ir laiko. Be to, hobiai
yra absoliučiai nesuderinami su tvarkingu kambariu. Tad, teip sakant, norint ką keisti, reikia atsižvelgti į visus
šalutinius reiškinius ;)