Tema: Re: gavosi AXUJENAI
Autorius: ALORA
Data: 2012-05-13 19:52:46
:) mes irgi darėm. gavosi skaniai, bet biškį supliuškę. Spėju, kad mano orkaitė nesandari, nes orkaitės gilumoje iškilo
geriau

Kadangi vokiška varškė yra visiškas skystalas, varškės įskiepius atlikom 50 ml medicininiu švirkštu. Vdupel patogu -
sutrauki į švirkštą ir tikslią dozę suvarai į eklerą :) Brangiausiasis sako, kad tai vadinasi Windbeutel. Gal ir taip,
esu mačius kavinėse, bet niekad ranka nekiltų kažko tokio pirkt ir ragauti :)
http://www.geschmackk.com/mini-windbeutel-profiteroles