Tema: Re: amzina tema - gal keptuve tokia pirkt kas vilniuj uzmatet?
Autorius: karolis
Data: 2012-04-04 15:19:42
jo, butent kad islaiko ta energija. ir pvz man kolkas ant jokios kitos
keptuves taip skaniai bulvytes neapskrunda+nesubyra kaip ant plienines
rusiskos. mesa lygiai taip pat. plius paskirsto geriau ugni, cia aisku ant
dujines (aktualu troskinant ant mazos ugnies pvz), kaip ant tu indukciniu
nezinau, nedaug teko naudotis. buvau kazkada rades ir storesne
aliuminio+teflono, bet susidevejo jau. o plienine pas tevus jau kokia virs
20 metu tarnauja :) cia tokie pastebejimai is praktikos, teorijos gal bus
internete pasiskaityt :)

blyn, uzsimaniau dabar ir as plienines :)