Tema: Re: amzina tema - gal keptuve tokia pirkt kas vilniuj uzmatet?
Autorius: Sail
Data: 2012-04-02 16:11:12
Tai cia ir bus tai, ka blekine vadini. Eilinio juodo metalo. Turiu toki
Wok'a - nu ir zajabys dirba, tik virtuvei neskirtas. O keptuve tokia but
pats tas.

Gamina ir nebrangiai http://cutlerycuts.com/steel-pans.htm

Bet Marijos zemej tik high-techas parduotuvej, o amziaus patikrinto daikto
niekas neatveza.