Tema: Re: Reikia Grilio
Autorius: Sail
Data: 2012-03-28 13:00:52
As draugeliui kazka is tokios serijos suvirinau, zinoma paprastesni.
Pagrindui naudojom masinos duju baka.
Laimingas zmogelis jau antri metai, vis prisigeres paskambina ir vis
giriasi, kaip zb. veikia tas aparatas, kuri jis va kurena.

Dabar gi tas pilietis sugalvojo maxi konstrukcija, kurios pagrindas jau bus
sunkvezimo duju bakas. Va ten tai bus kazkas idomaus. Vien tas bakas apie 50
kg sveria...