Tema: Re: Geriamas vanduo saltinelis po 10l- kur Kaune?
Autorius: servisas
Data: 2012-03-14 11:48:52
Matai, kodel as noriu butent bambaliu.
Pirma, bambalys yra skaidrus, o ne baltas. Na, is klevo balta spalva gal ir
gerai, nes dazniausiai klevas verkia, kai dar sniego yra. O berzo sula teka
jau nutirpus sniegui, taigi baltas kibirelis matysis is toli. Uzkerta, kai
ateini sulos ir puse kibiru nerandi.
Antra, bambalys patogu nestis, dvieju kibiru rankoj nepanesi, o du bambalius
laisvai.
Trecia, megstu leisti sula "be salycio su oru"- bambalio dangteli greziu
skyle ir per ja ikisu slangute. Atejus pakeisti bambaliu tik pakisi nauja, o
ant pilno nekiaura dangteli uzsuki. Ir pilt is tokio lengviau...