Tema: Re: Arbatos aparatas
Autorius: ALORA
Data: 2012-02-24 10:28:43
pas mumis kažkas panašaus stovi nukištas giliai į spintą. Man asmeniškai gyvai užpilta kava yra skanesnė (bet aš ir kavos per
aparatus nemėgstu). Vyras jokio skirtumo nepastebėjo, ypač teigiamo ne :) Tad toliau sėkmingai eksploatuojamas paprastas kaip 3
kapeikos Bodum stiklainis su presu. Mano galva, viskas priklauso nuo arbatos žaliavos ir arbatos/H2O santykio, o ne nuo virdulio
kainos
Mes turim šitą http://www.elektrischekuchengerate.com/gourmet-tea-advanced-tee-vollautomat-wasserkocher-von-gastroback/