Tema: Re: Duonkepė 2
Autorius: lllll
Data: 2012-03-08 09:33:39
O jei kepant duonkepėj, kiek laiko kept rankine programa? Jei nenoriu, kad
po pakilimo minkytų.... Valandą lyg ir mažoka?
Pas mane rupiai duonai yra programa, bet su natūraliu raugu nenoriu, kad
perminkytų pakilusią.

lllll

"Junda"  wrote in message news:jj8q8e$5g3$1@trimpas.omnitel.net...

O jūs rimtai tikit tuo visu diringu apie programas? Manot, realiai kas
nors skirias, jei pasirenkat tą ar aną? Nieko ten nesiskiria,
ekperimentuoju trečius metus. Skirias tik lopetėlės. 2500 neturi šukų
formos lopetėlės, skirtos sunkiai tešlai. Tai arba padedi su kokia
neaštria mentele maišyt kokį sykį ciklo metu, arba per ebėjų įsigyji tą
šukinę mentelę ir nematai vargo. Kalbu apie juodą duoną su mielėm ir
raugu. Jei norit tik su gyvu raugu, tai pornografija kepti ją duonkepėj.
Paprasčiausia suverst tešlą į formą, palaikyt per naktį, kad vos
pakiltų, ir kepti orkaitėj, super lengva.