Tema: Re: Cili seklos
Autorius: eyafalayokull
Data: 2012-02-21 19:28:48
Kaip Scotch Bonnet Red?

Tavo Habanerai auga ant palangės nuo praejusio pavasario. gal koki 3  derlių
prieš savaitėlę nuėmiau. Vėl žydi ir mezga pipiriukus. Tiesa, negausiai ir
dabar užauga pastebimai mažesni, nei buvo vasarą ar rudenį, be to lapus
apmėtė :) Krūmai ne daugiau 30 cm. aukščio, apkarpau šiek tiek kad
nesiplėstų labai į plotį.

anksčiau laikiausi praktikos, kad laikau pernykščius kol naujų nesusodinu į
vazonus. Šiemet galvoju porą krūmų palikt antram sezonui ir pažiūrėt kaip
elgsis.