Tema: Re: Klausimas ROOTS
Autorius: Siurskis
Data: 2012-02-10 07:29:37
Vakar parase,kad tuoj issius kita.Siandien grazinu sugedusia.Adapteris
geras....Supportas pas juos tikrai aukstumoje!

"Junda"  wrote in message news:jh1709$iqn$1@trimpas.omnitel.net...

O tai adapterį nusipirkai? Ten gi UK tas kištukas. Mano kolegė vakar
irgi užsisakė 2501, turi ateit po poros dienų, galėsiu pasakyt ar ok
viskas. Bet šiaip labai keista, amazon be problemų atsiųs kitą, būtinai
kreipkis, supportas ten 100 balų (mums pakeitė net praėjus 2 mėn. po
pirkimo, nes tik tada atidarėm ir pamatėm, kad sudaužyta vežimo metu).