Tema: Re: apie "best beer of the world" :)
Autorius: tomoshokas
Data: 2012-02-03 11:41:21
Deja ne Lietuvoje. Man irgi teko paplusheti. Stumde cia jie tokiu pakuociu

 http://www.ebay.com/itm/WESTVLETEREN-XII-12-BOX-LIMITED-EDITION-TRAPPIST-
BEER-COLLECTIBLE-/170766436170?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27c279074a

akcija nes reikia truputi vienuolyna pasiremontuoti, tai 50000 pardave
per 2 dienas. Bet norint viena nusipirkti reikejo dar priesh tai eiti i
"kioska" ir nusipirkti spec zurnala su kuponu. Pirma diena zurnalu nebuvo
like jau 8:00. O antra diena nusipirkau shiek tiek ;):):):) Bet tai dar
ne viskas. Vienu ypu galejai gauti tik 1 pakuote - teko 6 kartus eiti kad
belgai nebambetu ;):):):). O bambeti jie pradeda labai greitai.