Tema: Re: Perspejimas
Autorius: Stilius
Data: 2012-01-28 17:22:42
"ALORA" <alora@griauztas.cool> wrote in message news:jfuvta$bad$1@trimpas.omnitel.net...
> ale jeigu TAMISTA kažko nevirškyji, tai nereiškia, kad tas kažkas yra iš esmės blogai. Čia tavo virškintuvė bloga ;) Antra vertus
> jeigu tau kiti gaminiai mol problemų nekelia, tai kame replės, kam tau valgyti tai, kas kenkia?

tai nevalgau. :) Virškintuvė gera. Sudėtis produkto man neaiški. Be chemiko laboratorijos ir tonos laiko to neišsiaikinsiu. Tik empirinis būdas belieka kas tinka, o kas ne.
Pamenu kai prieš x metų pradėjo naudoti sojų lecitiną saldainiuose. Keistas skonis saldainių buvo, ir ne taip kramtėsi, ir burnoje ne taip šokoladas tirpo. Kol gamintojai gamybą sustygavo, keistų partijų pasitaikydavo; suakmenėjusių, susmelėjusių, apsitaukavusių arba tokių; suvalgius saldumynų du mėnesius nenorėdavau.