Tema: Re: Limburgeris
Autorius: Indraja
Data: 2012-01-02 12:04:53
Gaila bet KNS. Kaip tik atrodo 100gr gabaliukas neispakuotas likes, reiktu
patikrint, 2 gabaliukai is JAV, atkeliavo pries gera savaite. Pirmaji
gabaliuka sekmingai uzbiagem.  Geriausias budas ji suvalgyti ir ivertinti
visas jo skonines svaybes - nestipri sloga :D Dar isbandem sumustinius su
rugine duona, svogunu ir limburgeriu, na bent taip rekomenduoja kazkurie
zinovai intike.  Visai patiko. Man ir grynas jis skanus... tik labai jau
smirda :D
Vakar vakare pasidarem "suriu degustacija" alumi uzgerdami - chedaris su
jelapeno maloniai nustebino, pats paciausias buvo is anglijos atkeliaves
organic stilton'as, niam nima niam. Paskui dar kelios chedario rusis
(svelnus, astrus ir labai astrus), ir jau minetas limburgeris :P
--
pagarbiai;
Indraja