Tema: Re: Spekit ka gamina?
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-29 10:34:33
Jo - salia Vilniaus. Kaip maistas, nes realiai ir visokiu medziagu saltinis
(kaip papildas), plius juo karves sheria - daugiau pieno duoda. O kostmoso
kaina duoda elektros sanaudos. Ten tos vonios pastoviai maisomos, sildomos
ir svieciamos. Plius zingsnis I kaire, zingsnis į desine, pizdiec - turi
kruva meslo laukams tresti.

"tranzoo"  wrote in message news:jdh8d9$ku2$1@trimpas.omnitel.net...

cia lietuvoj?

o koks maistas ispudingas?

pagooglinau as ta spirulina - jis kaip priedas naudojamas, o tabletes su
juom isvis kostmosa kainuoja....