Tema: Re: malunelis kavai
Autorius: Ostapas
Data: 2011-12-27 21:40:44
Nenoriu aš automatinio aparato...
Dėl daug kavos malimo iš karto - Kalėdoms pirkau kelių rūšių kavos iš
Šviežios kavos. Sumalė prie akių, supylė į sandarius maišelius ir juos
užlydė. Kvapas net ir per maišelius buvo nerealiai stiprus. Po kelių dienų
jis buvo ryškiai silpnesnis.
Netgi pirkta malta kava suspėja labai išsikvėpt, nors perku max 250g
pakuotėm ir laikau sandariai uždarytą.
O dėl atsipirkimo - organizmą vistiek palieka tas pats produktas. Tai kam
valgyt juodą ikrą, jei geriausiu atveju š**o spalva bus dviem pustoniais
šviesesnė, nei nuo pigiausių makaronų su pomidorų padažu ir po kažkiek laiko
alkio jausmas bus toks pats?