Tema: Re: blenderis?
Autorius: Dautarte
Data: 2011-11-11 15:48:18
Vienareiksmiai Braun.
Dabar jie vadinasi Multiquick.
As turiu toki komplekta:
http://www.electro.pl/pictures/products/big/14474_4.jpg
Jau trecius metus kankinu ji kiekviena diena ir esu ziauriai patenkinta.
Galingumas 600W, 15 greiciu + mygtukas super power - patogu, greiciu
reguliavimas tikrai reikalingas, nuolat naudoju. Antgalius galima plauti
indaploveje. Ypac patogus tas mazas 350 ml indelis su peiliu - pastoms,
padazams, tepamiems pastetams, smulkinti riesutus ir t. t. Didialiame (apie
1,5 l) trinu pvz. gazpacho, kokteilius, mesa ar zuvi pastetams ir t. t.
"Inde-stiklineje" labai patogu plakti mazus kiekius - pvz. 1 kiausini, siek
tiek grietineles, gaminti majoneza su tuo antgaliu smulkinimui ir pan.
Niekada nenaudojau to priedo ledui smulkinti. Galvoju dar isigyti 0,5 l
inda, praverstu.
Mamai padovanojau toki pat tik be indu, taip pat labai patenkina ir visur
naudoja.

Pries kuri laika (seniai) per TV maciau, kaip virejai testavo skirtingu
gamintoju blenderius (tikrai buvo Philips, Braun ir dar kazkokie 3). Kiek
pamenu, sake, kad sitas Braunas privaro i maista maziausiai oro t.y. trina,
bet neplaka, gaminant sriubas tai didelis pliusas. Tai tiesa. Turiu toki
blenderi-asoti nuo kombaino, tai trintos sriubos su juo gaunasi beveik kaip
putos :)

| Pamegom trintas sriubas. Visgi kombaino aksesuarai neduoda norimo
sutrynimo lygio, o jo standartinis priedas trynimui iskeliavo i siukslyna
(darzoviu mase vazinejasi ratu ir niekas nesitrina). Speju reikia blenderio.
I ka ziuret perkant (W?, antgalis metalas/plastikas?, greiciai?)?
| Reikia tik blenderio, be visokiu mikseriu, trintuviu ir kt. lentynas
uzimanciu, bei kainuojanciu nesamoniu.