Tema: Re: blenderis?
Autorius: Tomas
Data: 2011-11-11 10:38:51
On Fri, 11 Nov 2011 08:57:17 +0200, bzik <bzik@bzik.bzik> wrote:

> Pamegom trintas sriubas. Visgi kombaino aksesuarai neduoda norimo
> sutrynimo lygio, o jo standartinis priedas trynimui iskeliavo i
> siukslyna (darzoviu mase vazinejasi ratu ir niekas nesitrina). Speju
> reikia blenderio. I ka ziuret perkant (W?, antgalis metalas/plastikas?,
> greiciai?)?
> Reikia tik blenderio, be visokiu mikseriu, trintuviu ir kt. lentynas
> uzimanciu, bei kainuojanciu nesamoniu.

Turim tokį http://www.mediashop.lt/msm-7151-bosch-plaktuvas .
Daugiausia naudojam kūdikiškom košėm trint. Veikia ir tiek - tik neaišku
kiek laikys.

Sesė turi kažkokį Braun modelį su metaliniu antgaliu ir reguliuojama galia
- tai mūsų boschiukui dar šimtą metų šūdais plaukt iki to Brauno ...
Bet manau ir kaina skiriasi kelis kartus.

Man pačiam apskritai labiau patinka "rankom", o ne blenderiu trintų sriubų
tekstūra.