Tema: Re: graikiški rie
Autorius: ALORA
Data: 2011-11-04 10:50:03
Dideliuose ruskių parduotuvių tinkluose, taip. Nors ir ten šaldytų lietuviškų produktų būna, ir net alaus (švyturio ekstrą berods
pirkom). Bet aš netyčiom atradau tokią vienetinę baltarusių porelės iš Lydos parduotuvikę, jie įvežinėja iš Pabaltijo, ypač latviškų
daug produktų (nors latviškų daugiau ir didelėse parduotuvėse yra). Ten didelio pasirinkimo nėra ir netgi kartais reikia užsakyti,
kad kažkas tikrai būtų, bet netgi juodos duonos galima nusipirkti. Latviškos, bet palyginti su vokiška tai vis tiek pasaka :)
Aš labai giliai abejoju, kad kas dės mano nurodytą užrašą ant vokiškos varškės. Bavarijoj lietuvisų labai mažai, o pas lydiečius aš
tik viena lietuvė pirkėja, kaip jie sakė :) Vienžo, kai pirmą kartą pas juos pirkau, savininkas manęs paklausė ar aš netyčia ne iš
Lietuvos ir tuo mane visiškai nupirko :)