Tema: Re: graikiški rie
Autorius: ALORA
Data: 2011-11-02 14:15:47
aš Vokietijoj iš ruskių parduotuvės lietuviškus perku (gal tavo giminaičio :). Nors ant jų tiesiogiai ir nenurodyta, kad jie iš
Lietuvos (parašyta tipo 'pagaminta firmai blabla GmbH vokietijoje), bet pardos savininkas taip sakė. Ir skonis mūsiškąjį primeną,
nes kartais galima visišką lievaką nusipirkti.
Tiesą sakant, net ir Литовский деревеньский творог Сваля nenurodytas, kad pagaminta Lietuvoje, nors lygiai tokia pati pakuotė, kaip
Lietuvoj. Arba glaistyti sūreliai su buratinu