Tema: Re: Tamsus alus, ka geriat?
Autorius: Exo
Data: 2011-10-26 19:21:13
Ne aš rimtai paklausiau be sarkazmo, nes pvz man tai patinka tik degintas alus, viso kito išvis negeriu. O tokio inLt nedaug visai, vienas iš variantų būtent kozel, dar maximoj yra staropramen 0.33l buteliukuose, tai tas irgi degintas, o dauguma kitų atseit degintų tai su dirbtiniais saldikliais...

Exo