Tema: Re: Viskis dovanu
Autorius: Ignas
Data: 2011-09-28 21:53:14
labai skonio reikalas, ju ten daugybe, ir pasirinkimo klausimas daznai buna panasus i "kuris dviratis geresnis: raudonas ar zalias?". Nebutina orientuotis pagal metus, tipo kuo senesnis - tuo geresnis. Senedami viskiai igauna daugiau visokiu skoniu ir aromatu, kas visai nebutinai patinka. Yra daug zmoniu, gerianciu 8 - 12 metu gerimus, ir ne todel, kad senesniu neiperka, o tiesiog neskanu. Dovanai noretusi kazkokio brangesnio, tipo ypatingesnio, ne siaip granto dezes, taciau tas sekmes negarantuos. Galima rinktis su "turtingesne istorija": koki nors, kuris varomas toj pacioj backoj, kuria dar pries 1000 metu nukale proproproprodiedukas, prisirises plaktuka prie pinpalo, ir panasios legendos - vis smagiau nei koks johnny walkeris, kuris milijonais buteliu varomas :) Nemanau, kad cia labai padedantis postas, jauciu ka norejau pasakyt, tai kad brangesnis - nebutinai skanesnis duotam zmogui.