Tema: Re: Viskis dovanu
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2011-09-28 21:31:03
mmm.. o lagavulina ir bg rekomendavo ;)

http://www.aquarium.ru/misc/drink.html

Top 5 Whiskies:

    Macallan (12 years)

    Talisker

    Laphroaig

    Lagavulin

    Oban

"NadZo"  wrote in message news:j5vjgq$69r$1@trimpas.omnitel.net...

Kaune, A.Mickeviciaus 23 (www.brome.lt) uzeik i rimtu gerimu krautuve. Ten
ir patars ir parinks. Viskiu yra pasirinkimas irgi nemazas. Pvz.
Glenfarclas 15YO - 204 Lt Labai gerai ivertintas viskio zinovu
Lagavulin 16YO - 207 Lt
Idomesnis variantas - Japoniskas Nikka All Malt - 229 Lt
Prabangus medineje dezuteje Tobermory Single malt 15YO - 335 Lt
O gurmanams ir nuolaida bus paderinta.