Tema: Re: sviezia zuvis Vilniuje
Autorius: Daiva D.
Data: 2011-09-22 21:23:25
Va va, negaliu atsižiaugti, kad vyras pradėjo žvejoti. Žinoma, ne tiek daug pagauna kiek aš norėčiau, bet kadangi visi kompanionai žino, kad tik aš viena neatsisakysiu vidury nakties valyti ešerius, tai visą laimikį man sukrauna :)
O žuvį labai mėgstu, ir kuo toliau, tuo mažiau noriu mėsos, o vis daugiau žuvies. Tą kas parduodama, sunkiai galima vadinti šviežia žuvim. Nebent gyvą pirkti, bet pasirinkimas nelabai koks.
Iš brakonierių nepirksiu iš principo...