Tema: Re: Cili pipiru konservavimo budai?
Autorius: Povilas
Data: 2011-09-16 17:17:06

"Lavonas"  wrote in message news:j44fv9$o73$1@trimpas.omnitel.net...

>Man tevai ish francijos parveze cili pipiru idarytu tiesiog fetos suriu ir
>visas tas buvo panardinta aliejuje. Nesveikai skanu :D

Nereikia ir francijos - pas mus irgi ju yra, tik vat ju kaina pas mus tai
tikrai nesveika. As irgi audziu minti pasidaryti taip arba kaip nors apkepti
ir uzpilti aliejuku.

P.S.Pareina "bishop bell" pipiriuku derlius .Ir vat sitei,tai tikrai bus
prikimsti suriu.Klausimas tik ar ten feta sukista I tuos pipirus.Sianakt
gryzau is Kretos,tai prisiragavu ivairiausios fetos, bet panasu, kad ten ne
ji.