Tema: Re: Kavos aparatas
Autorius: Toxis
Data: 2011-09-13 19:07:56
tiesa pasakius, ash kadangi namie kavos negeriu, tai per daug nelindau. Kas
man patiko, kad aparatas kava daro ish tokiu kaip arbatos pakelis (prapleshi
toki mini "puoduka" ten kava, ja meti I aparata, aparatas ishsunkia pilnai
ir nereikia valyt jokiu tirshchiu... ). Ash ish panashaus aparato novotelyje
pusrychiu kava geriau, tai irgi suzhaveje buvo :) (Ale chia matyt todel, kad
ash tinginys ir ofise kavos ish kavos aparato nebegeriu, nes uzhknisa
valyt:).

Jei teisingai supratau, ir arbata jis po spaudimu gali daryt, bet chia galiu
klyst, dabar specialiai vartau ta kataloga kuri man ibruko - Imone shvedu,
kavu 17 rushiu (tiesa neisivaizduoju ar galima paskui pirkt kokias nors
kitas kavas ar visam gyvenimui tampi pririshtas prie butent shito
tiekejo:)...

vienu zhodzhiu, shioje vietoje ash busiu prastas konsultantas ar patarejas;)

"Daiva D."  wrote in message news:j4norq$uo9$1@trimpas.omnitel.net...

O tai kas ten per aparatai? As tai savo turiu, gal ir ne stebuklingas, bet
man gana, bet gal kam padovanot reikes. Ar kaina kosmine?