Tema: Re: RIMI Kanapiniam akcija, 9Lt/2l
Autorius: ShowmanaZ
Data: 2011-09-06 22:17:07
emmmm.....
gal tada iš eilės. RIMI yra tinklas. Tai ne viena paskira krautuvė, jei jau
kažkurioj vienoj parūgo alus tai visame tinkle vargu ar ims skelbt akciją.
Be to, išpilstymo data ant butelio visada bus, tad kažkiek orientuotis
įmanoma. Toliau.
Sakai nusipirkai, ir tau jis pasirodė per kartus, tad nusprendei kad jis
parūgęs. Čia jau yra neatitikimas. Matai kaip. _Alaus_ skonis tampa karčiu
dėl apynių. Tikras alus ir turi, ką jau ten turi, jis PRIVALO būti karčiu.
Na, nes tai yra alus. Jei alus nenustoja rūgt tada, kai jam priklauso, tai
kartesniu jis tikrai netampa, na, nu nes apynio juk į jį niekas daugiau jau
nebeindės, ar ne? :) Jis tampa ne kartesniu o RŪGŠTESNIU, bet jokiais būdais
ne kartesniu.
Galimas daiktas, kad pripratai prie alaus gėrimų, todėl alus ir pasirodė per
kartus. Tie vokiški visiškai nebūtinai alūs, pasaulyje alus labai sėkmingfai
klastojamas, ne vien pas mus :)
Tačiau kad pilstomas gali būt sugedęs tikrai nesiginčysiu, ne kartą tokio
esu ragavęs, bo dažniausiai geriu rečiau perkamus, tad tikėtina, kad
pakliūna ir parūgusių bačkų. Tik jis būna ne _kartesnis_, o _rūgštesnis_ :)

--
Išskirtinių pirčių įrengimas: www.tavopirtis.lt
http://www.facebook.com/pages/Pirciu-irengimas/132860676752473?ref=mf