Tema: Re: espresso kavinukas
Autorius: AurimasB
Data: 2011-09-03 08:14:47
na nežinau, verdu lyg ir teisingai, tiesa ant ugnies, nors rekomenduoja tai ant smėlio įkaitinto ar anglių :) palieku ir 1 ir 2 kartus paaušti, vėl kaitinu, neleidžiu plutai praplyšt ir pan. instrukcijas bandau sekt, bet vistik birzgaliukas gaunasi, gal prie espreso pripratęs jau :) o7g tikrai mažai atrodo, dėdu 3 šaukštelius su kaupu į ~150mltr ir 1 saukteli be kaupo cukraus.. kava lavaza dažnaiusiai, pelinį nebloga buvau parsivežęs iš italų, o pas mus kur parduodama netokia visai :/.